Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 132 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza informačního systému firmy a návrh změn
Katolický, Vít ; Dvořák,, Jaromír (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
V dnešní době je informační systém stále důležitější částí podniku, včetně těch nejmenších firem. Cílem této práce je zhodnotit stávající informační systém používaný ve firmě KAC, spol. s r.o., analyzovat jeho nedostatky a slabá místa, navrhnout vylepšení a vybrat vhodné řešení, které povede k vylepšení samotného systému, a tím i ke zvýšení výkonnosti firmy.
Podpora implementace strategie s využitím IS/ICT
Reslová, Monika ; Kozel, Vladimír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh využití odpovídajících informačních systémů pro zabezpečení realizace business strategie zahradní divize společnosti AGRO CS a.s. Konkrétně pak posouzení vhodného využití podnikových informačních systémů či business intelligence, na základě informačních podkladů o business strategii. Práce je rozdělena do tří základních částí – části teoretické, ve které jsou popsány použité metody pro zanalyzování dané strategie a teorie týkající se strategie samotné. Součástí teoretické části je i teorie informačních systémů. Druhá část, analytická, v té je představena samotná společnost a má přímou návaznost na část teoretickou. Jsou v ní implementovány metody pro analýzu business strategie a posouzení vhodnosti využití podnikových informačních systémů či BI. V části návrhové je na základě konzultací, zjištěných požadavků a cílů z analytické části, vybrán vhodný systém pro podporu této strategie.
Strategické řízení rozvoje podniku
Vodičková, Sabina ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením rozvoje podniku. Hlavním cílem práce je návrh možného směru strategického rozvoje malého podniku. Cílem teoretické části je vymezit pojmy týkající se dané problematiky, které poslouží v analytické a návrhové části práce. Analytická část má za úkol stanovit potenciál podniku a určit možnosti pro návrhy práce. Poslední část diplomové práce je o formulaci strategických opatření směřujících k rozvoji podniku.
Development of Services in Family-owned Company
Sušil, Zbyněk ; Mahdalová, Renata (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This thesis discusses the creation of new activities of existing family-owned company and preparation of the business plan necessary for determining whether it is economically beneficial to start to offer managing and maintenance of real estate. This work also carries out the necessary analyses and provides suggestions in form of marketing mix, organizational and financial plan. On the basis of projected financial statements it evaluates the profitability of the project.
International Expansion of a Chosen Company
Nevídal, Martin ; Slavík, Tomáš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
The main aim of master’s thesis “International Expansion of a Chosen Company” is to design a market entry strategy of company SLUTO s.r.o. in Austria. The review of literature is devoted to the issue of internationalisation and business strategies and possibilities of entering into the foreign markets. Current situation analysis focuses on the business environment analyses of company SLUTO, assuming its activity in the Austrian market, while the results obtained are further summarized in SWOT analysis. The last part of thesis, which is actually a business plan of SLUTO’s Austrian subsidiary, offers proposals and recommendations based on the findings from the compiled analyses.
Návrh obchodní strategie podniku
Bárta, Lukáš ; Koleňák, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou obchodní strategie pro rozvoj malé firmy. Především jde o zlepšení konkurenceschopnosti a rozšíření pobočkové sítě maloobchodních prodejen se sýry. Práce je zpracována na základě teoretických poznatků. V analytické části je analyzován současný stav a na základě výsledků je v navržena obchodní strategie pro rozvoj firmy.
Technická analýza
Chocholáč, Adam ; Doubravský, Karel (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Součástí diplomové práce je analýza vybraných technických indikátorů pro data zvolených měnových párů a následné vytvoření obchodní strategie. Obsahuje teoretická východiska technické analýzy. V další části je popsán návrh aplikace pro podporu technické analýzy. Finální část je věnována jednotlivým obchodním strategiím.
Shift to Service-Oriented Economy and Its Impact on Corporate Strategy
Šmerda, Jiří ; Staníček,, Zdenko (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The work introduces service-oriented economy paradigms in a broader context and shows their influence on corporate and business strategies. It tries to put together traditional corporate and business strategy models and the new emerging service science. The work points out major ideas of the service-oriented economy in a confrontation with the traditional product-oriented economy. As a result of the comparison, the work shows a need for a new approach in business behavior coming out of current efforts in the world. As the final result, the work brings in practical set of recommendations for corporate and business strategy formulation in service economy. In the practical part of the thesis, the results are demonstrated and applied to the strategy of a selected company.
Podnikatelský záměr rozvoje podniku
Karásek, Martin ; Býček, Martin (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na realizaci podnikatelského plánu společnosti Murexin spol. s r. o. Tato společnost potřebuje své skladové a zároveň výdejní prostory přestěhovat blíže potenciálním zákazníkům a dosáhnout tak většího podílu na trhu. Práce identifikuje specifickou strukturu podnikatelského plánu, která je dále promítnuta do skutečného stavu a reálných údajů společnosti.
Obchodní strategie podniku
Foltýn, Jan ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem strategického řízení rozvoje podniku s cílem návrhu vhodné modifikace obchodní strategie pro společnost působící na evropském trhu vytápění. Práce směřuje k návrhu změny stávající obchodní strategie, pomocí rozšířeného marketingového mixu na daném odvětvovém B2B trhu, která diferencuje produktové portfolio od jiných konkurenčních podniků na trhu, využívá nových technologií a je konkurenceschopná, zaměřená na zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 132 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.